Pretresenje pri Vice News ima nekaj presenetljivih žrtev in zaposlitev ter še več o bluesovskem gafu in skepticizmu glede študije denarja za novinarstvo

Glasila

Vaša torkova novica

Navijači St. Louis Bluesa prispejo v Enterprise Center na 6. tekmo finala Stanleyjevega pokala. (Foto AP / Jeff Roberson)

To je dnevno glasilo Zavoda Poynter. Kliknite, da vam jo dostavijo v nabiralnik od ponedeljka do petka tukaj .

11. junij 2019

Dober torek, vsi. V ponedeljek sem imel nekaj zanimivih pogovorov o tem, kako bi lahko stisnil St. Louis Post-Dispatch, ko je trenutno na spletu objavil čestitke St. Louisu Bluesu za Stanleyjev pokal, ki jih še niso zmagali. Do tega bomo prišli v sekundi, a začnimo z ponedeljkovim velikim tresenjem pri Vice News.

Pretresenje v Vice News vključuje nekaj presenetljivih dogodkov s partnerstvom HBO in novim vodstvenim položajem.

Posnetek zaslona

Veliki dogodki, ki vključujejo Vice News v ponedeljek.

Prvič, HBO ne bo podaljšal 'Vice News Tonight.' Drugo omamljanje je, da bo Jesse Angelo, nekdanji izvršni direktor in založnik New York Posta, prevzel vse novice, televizijo in digitalno za Vice News. Zamenjal bo Josha Tyrangiela. Angelovo prvo naročilo: poiščite nov dom za 'Vice News Tonight.' Pretresenje je bilo prvi poročal The Hollywood Reporter .

Nina Rosenstein, izvršna podpredsednica HBO-ja za programiranje, je v izjavi dejala: 'S podjetjem Vice Media že sedem let sodelujemo, najprej s serijo tedenskih revij in nazadnje z nočno oddajo. Še posebej se želimo zahvaliti Joshu Tyrangielu za njegov neumorni trud pri ustvarjanju novice od začetka, namenjene sodobni generaciji gledalcev. '

Tyrangiel bo Vice zapustil pozneje poleti po štirih letih tam. THR poroča, da bo 'Vice News Tonight' septembra na HBO končal svojo oddajo. To je pa res škoda. Moderne novice kažejo, da je pokritost namenjena mlajšemu občinstvu poglobljena in se pogosto osredotoča na teme, ki niso vedno deležne široke pozornosti, kot so podnebne spremembe in religija. Na žalost oddaja ni dosegla velikih številk, saj je na epizodo privabila približno pol milijona gledalcev.

Toda podjetje že kupuje svojo dnevno novico v drugih omrežjih, THR pa poroča, da Vice dela tudi v oddaji Hulu.

Zdaj pa o Angelu. Morda se zdi čudno, da Vice News, ki nagovarja mlajšo (bolj liberalno?) Publiko, najame nekoga, ki je bil dve desetletji del (bolj konzervativnega?) Medijskega imperija Ruperta Murdocha. Ampak, kot je zapisal New York Times , Murdoch je nekoč imel del Vice Media in Murdochov sin James je v upravnem odboru Vice. Poleg tega Angelo Jamesa Murdocha pozna že od otroštva, Angelo pa je bil najboljši mož na Jamesovi poroki.

Toda tiskovni predstavnik Vice je za Times povedal, da je odločitev o zaposlitvi Angela sprejela izključno Nancy Dubuc, ki je lani postala izvršna direktorica podjetja Vice Media in šele začenja, kar se zdi veliko prenovo Vice News.

Bralci novic predlagajo, da je bilo zunanje izvajanje razlog za nedeljski nenamerni čestitki; podjetje to zanika.


Navijači St. Louis Bluesa prispejo v Enterprise Center na 6. tekmo finala Stanleyjevega pokala. (Foto AP / Jeff Roberson)

V ponedeljek me je kontaktiralo več uslužbencev v St. Louis Post-Dispatch nad elementom, ki sem ga napisal podrobno opisuje, kako je nedeljska e-izdaja časopisa po naključju objavila oglas, v katerem čestita St. Modri ​​so v nedeljo zvečer izgubili 6. tekmo finala in so zdaj v sredo v Bostonu prisiljeni igrati 7. tekmo.

središče ne more zadržati anarhije, je edino upanje

Uslužbenci so opozorili na odločitev papirja za selitev uredniška postavitev in oblikovanje The Lee Design Center v Munsterju v državi Indiana, maja kot razlog za nedeljski gaf. Ta poteza je sovpadla z odpuščanjem več uslužbencev redakcije in opozorila sindikata da zunanje izvajanje kopiranja »oslabi« post-dispečersko.

Neki uslužbenec po odpravi, ki je prosil, naj ga ne imenujejo, mi je rekel: »Bali smo se posledic lektorjev, ki ne poznajo našega območja in njegovih posebnosti, vendar je bil ta šok celo za skupino ljudi. ki so mislili, da nas je Lee presenetil. '

Vendar pa je Post-Dispatch v izjavi Poynterju dejal: »V pripravah na izid finala Stanleyjevega pokala je več oglaševalcev pripravilo vnaprejšnja sporočila našim bralcem. Ti oglasi so bili nenamerno naloženi v naš vir e-izdaje v St. Louis Post-Dispatch. Ta postopek poteka lokalno in ne vključuje Regionalnega oblikovalskega centra. Iskreno se opravičujemo moštvom St. Louis Blues in navijačem za napako. '

Uspešen podcast New York Timesa 'Daily' ta teden poskuša nekaj drugačnega. Globoko se poglobi v evropsko politiko. Vsak dan v tem tednu se bo podcast osredotočil na evropska vprašanja, vključno z brexitom. Digidayjeva Lucinda Southern piše da gre za 'The Daily', ki želi povečati svoje globalno občinstvo. Po poročanju Timesa je približno 20% od dveh milijonov poslušalcev 'The Daily' zunaj ZDA. Večina mednarodnih poslušalcev je iz Kanade, a Velika Britanija je druga na tem seznamu.

Zgodba, ki trdi, da ima Google dobiček od novinarstva v višini 4,7 milijarde dolarjev na leto, ni bila glasba za številna ušesa - še posebej, ko je krčil številke.

Googlov sedež v Mountain Viewu v Kaliforniji. (AP Photo / Marcio Jose Sanchez)

Skupina, imenovana The News Media Alliance objavil študijo Ponedeljek ocenjuje, da je Google leta 2018 z iskanjem in Google News prejel približno 4,7 milijarde USD prihodkov od dela založnikov novic - ne da bi založnikom plačal za to uporabo. Predsednik in izvršni direktor News Media Alliance David Chavern je dejal: „Založniki novic morajo še naprej vlagati v kakovostno novinarstvo in tega ne morejo storiti, če platforme jemljejo, kar hočejo, ne da bi za to plačale. Informacije želijo biti brezplačne, toda novinarji morajo biti plačani. '

Študija je dobila veliko zanimanja, vključno z daljši komad v The New York Timesu . Niso pa vsi prepričani, da se številke študije - zlasti tistih 4,7 milijarde dolarjev - seštevajo. Profesor novinarske šole Columbia Bill Grueskin je tvitnil da se 'zdi, da je zdaj, ko študija izide, ravno tako trhlo, kot se je sprva zdelo nekaterim od nas.'

Dodal je , '... v tej študiji ni bilo truda, da bi resnično ugotovili, kakšen je dejanski Googlov prihodek od novic, niti ... kakšno korist je novico dobilo od Googlovih napotitev.'

Aron Pilhofer, predsedujoči James B. Steele za novinarske inovacije na univerzi Temple, je bil bolj odkrit, tweeting , 'O moj bog je to neumnost,' ob opozarjanju na napake v matematiki, ker je delno temeljila na citatu izpred desetletja.

Zdi se, da je tudi nekaj dnevnega reda, saj študija izide pred današnjim zaslišanjem pododbora Parlamenta o odnosih med velikimi tehnološkimi podjetji (kot je Google) in mediji.

Mathew Ingram iz Columbia Journalism Review je tvitnil da je bila študija ne samo pomanjkljiva, ampak bi lahko bila tudi škodljiva:

»To je verjetno že bilo poudarjeno, toda če z dvomljivo matematiko poskušate promovirati svoje lobistične napore, postane vaš argument videti slabši in ne boljši. To pomeni, da ne samo, da narobe razumete, kaj se dogaja, ampak ste pripravljeni uporabiti podmetanje, da potisnete svoj dnevni red. '

Washington Post bo izdal nov potovalni vodnik, ki je zasnovan tako, da se počuti kot notranji vodnik po 50 mestih - in štetju.

(Fotografija avtorja The Washington Post)

Washington Post bo kmalu na trg 'Mimogrede,' ki jo Post imenuje 'zelo vizualna in temeljito poročana destinacija za popotnike, ki želijo mesta po vsem svetu doživeti kot domačin.' Predviden za prodajo bo 18. junija, v njem bodo na voljo notranji vodiči do priljubljenih nacionalnih in mednarodnih krajev, ki jih večinoma pišejo novinarji v teh mestih.

Amanda Finnegan, ki bo urednica časopisa 'By the Way,' je dejala v izjavi: 'Potnikom želimo omogočiti globlje razumevanje kraja, ki ga obiskujejo - kulture, domislic, običajev - tako da bodo čutili osebno povezanost . '

Spletno mesto bo vsebovalo, kje jesti, kaj videti in kje ostati, pa tudi potovalne nasvete in novice, ki bi lahko vplivale na potovanje v ta mesta. 'By The Way' bo nastopil s 50 vodniki po mestih, vključno z Barcelono, Hong Kongom in Istanbulom, s časom pa bo dodal še več mest. Od 20. junija dalje bodo objavljena tudi tedenska glasila.

Mandy Jenkins bo vodila The Compass Experiment, ki sta ga McClatchy in Google News Initiative poskusila raziskati trajnostne lokalne modele novic.

Mandy Jenkins. (Fotografija avtorja McClatchy)

Mandy Jenkins je bila imenovana za generalno direktorico družbe Kompasov poskus , triletno prizadevanje McClatchyja in Google News Initiative za raziskovanje novih trajnostnih modelov za lokalne novice. Jenkins si bo prizadeval za uvedbo treh lokalnih digitalnih spletnih mest z novicami v skupnostih, ki nimajo dostopa do pomembnih lokalnih virov novic in informacij. Te skupnosti še niso izbrane.

Jenkins, ki bo začel prihodnji teden, je predsednik upravnega odbora združenja Online News Association in zaključuje devetmesečno štipendijo John S. Knight na univerzi Stanford. Delala je pri Storyful, Huffington Post Politics, TBD, Cincinnati Enquirer in Milwaukee Journal Sentinel.

V objavi v blogu , Jenkins, ki bo imel sedež v Washingtonu, vendar bo veliko potoval, je zapisal, da bi The Compass Experiment raje šel v skupnosti s 60.000 do 300.000 prebivalci, ki niso v bližini večjega mesta in nimajo novic o kraju ali so nedavno izgubile lokalni ponudnik novic. Projekt je blizu imenovanju svoje prve skupnosti.

Seznam odličnega novinarstva in zanimivih medijev.

Imate povratne informacije ali nasvet? Pošljite Poynterju višjega medijskega pisca Toma Jonesa na naslov tjones@poynter.org .

Bi radi dobili ta navodila v mapi »Prejeto«? Prijavite se tukaj .

Sledi nam na Twitter in naprej Facebook .